Subject: FW: Muhu vald, Rootsivere bussipetuste asukoha muutmise soovi avaldus
From: "Andres Aasna" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 11:12:09 +0200

Tere!

Palun registreerida antud pöördumine eelnevale kirjale järjeks:

Pealkiri

Saaremaa Muhu vald Rootsivere bussipeatuste asukoha muutmise soovi avaldus

Pealkiri veebis

Kiri

Reg.kpv

06.01.2025

Viit

7.1-2/25/237-1

From: Kommunaal <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 11:54 AM
To: Andres Aasna <[email-masked]>
Subject: FW: Muhu vald, Rootsivere bussipetuste asukoha muutmise soovi
avaldus

Tere Andres,

Kuna maakonna liini marsruuti on võimalik muuta (vt allpool e-kirja) siis
lähme edasi nii et soovime rajada esialgu ühe bussipeatuse

Rootsivere külavahele suunal Koguvast Rootsivere suunas paremale poole tee
serva.

Palume transpordiameti tingimusi uue peatuse rajamiseks ja võimalik
asukoht on kaardil punase joonega näidatud lõigul.

Kas täpse asukoha peaksime paikvaatlusel paika panema ?

Head

Imre Luht

Kommunaalameti juhataja

Muhu Vald | Keskuse, Liiva küla 94701

Tel: +372 4530 675 | Mob: +372 519 85630

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.muhu.ee/>
www.muhu.ee

From: Merike Sõrm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 6, 2025 11:10 AM
To: Kommunaal <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Martin Kulderknup <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Muhu vald, Rootsivere bussipetuste asukoha muutmise soovi
avaldus

Tere Imre Luht

Sain Teie kirja ja tegin uue lõigu osas arvutused.

Juurde tuleks väga vähe kilomeetreid (+1,3 km).

(praegune lõik on 4,423 km ja uus sinine 5,718 km)

Sõiduplaanide muudatus ei too kaasa olulist rahalist kulu.

Kui see Teie valla kindel soov on, siis saate menetlemisega edasi minna

ja kui uus peatus suunal Koguva Rootsivere on valmis ehitatud andke teada.

Siis saame liinid nr 5201 ja 5209  Koguvast tagasisõidul suunata läbi
Rootsivere.

(kahte peatust s.t. mõlemale teepoolele ilmselt ei ole vaja)

Tegemist on riigimaanteega nr  21164 , loodan et tee on sõidetav nii suvel
kui talvel.

Parimat

Merike Sõrm

Transpordi peaspetsialist

Saaremaa Vallavalitsus | Marientali tee 27, Kuressaare 93820

+372 452 5109 | +3725242465 |  <http://www.saaremaavald.ee/>
www.saaremaavald.ee

From: Kommunaal <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 6, 2025 9:11 AM
To: Merike Sõrm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Muhu vald, Rootsivere bussipetuste asukoha muutmise soovi
avaldus

TÄHELEPANU: Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja
korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Merike

Muhu valda laekus pöördumine Muhu vald Rootsivere bussipeatuste (ÜTR
koodid 7400641-1 7400642-1) asukoha suhtes.

Oleme Transpordiametiga konsulteerinud olnud ja nende esindaja sõnul ,
väga palju neid olemasolevaid bussipeatusi rootsivere tee ristmikule
lähemale ei saa liigutada seoses kehtivate ohutusnõuetega.

Arutelude käigus tekkis mõte uurida kas maakonna bussiliin saaks sõita
läbi Rootsvere külast ehk nt koguvast tagasi mööda Rootsivere-Koguva
maanteed (TR nr 21164) .

Kui bussiliini marsruudi muutmine oleks võimalik siis Muhu vald saab omalt
pool algatada koostöös Transpordiametiga uute bussipeatuste rajamise
Rootsivere küla vahele.

Hetkel on Rootsivere-Koguva maantee (TR nr 21164) kruusakattega ja
tolmuvaba kate on ainult Rootsivere külavahelisel lõigul

~900 m pikkuses.

Palun võimalusel vastava maakonnaliini teenusepakkujaga seda arutada ja
tagasiside anda, et saaksime probleemi lahendamisel edasi liikuda.

Lisatud on Rootsivere elaniku pöördumine ja külavanema seisukoht.

Head

Imre Luht

Kommunaalameti juhataja

Muhu Vald | Keskuse, Liiva küla 94701

Tel: +372 4530 675 | Mob: +372 519 85630

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.muhu.ee/>
www.muhu.ee

From: Kommunaal
Sent: Monday, January 6, 2025 2:58 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Muhu vald, Rootsivere bussipetuste asukoha muutmise soovi avaldus

Tere

Muhu vallavalitus soovib koostöös Transpordiametiga leida lahendus
Rootsivere bussipeatuste
(7400642-1 ja 7400641-1 asukoha muutmiseks viidates lisatud elanike
avaldustele.

Olemasoleva bussipeatuse tähised asuvad täna 260-300 m Rootsivere tee
otsast Koguva suunas.

Muhu vald peab samuti mõistlikuks, et bussipeatus asub loogilises ja
reisijatele mugavas asukohas arvestades kõik kehtivaid nõudeid ja
regulatsioone.

Palun andke teada kellega saame arutada ja teostada paikvaatluse kohapeal,
et välja selgitada sobivaim asukoht Rootsivere bussipeatustele.

Head

Imre Luht

Kommunaalameti juhataja

Muhu Vald | Keskuse, Liiva küla 94701

Tel: +372 4530 675 | Mob: +372 519 85630

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.muhu.ee/>
www.muhu.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.